Gebouw

Het moderne schoolgebouw biedt een overvloed aan binnenruimte met een prachtige open gang, voorzien van een fraaie balustrade. Deze gang leidt rechtstreeks naar de gymzaal voor de onderbouw. Vanaf groep 3 maken we gebruik van onze gloednieuwe gymzaal op het schoolplein.

Gangen zijn ook werkruimte

Ons schoolgebouw is doordrenkt met de essentie van de montessoriwaarden. We koesteren een overvloed aan ruimte, niet in de laatste plaats op onze prachtige gangen. We benutten de gangen actief als werkruimte voor de kinderen, waardoor ze een extra plek hebben om bezig te zijn.

Natuurpad

Het ruime, afgesloten schoolplein biedt niet alleen diverse speelvoorzieningen, maar heeft ook een prachtig natuurpad. Vanaf groep 3 krijgen kinderen met goedkeuring van de leerkracht de kans om dit natuurpad te verkennen, waar ze van alles kunnen ontdekken.